蹲在原神坑中。
铁血钟左人 。
主磕离达、绫托。
此外还会磕点魈温、云秋、荒五。
主角独美,只吃友情向,但会磕戴因X反主空。
其他杂食。
注意避雷。
 
Stay - Hurts

My whole life waiting for the right time

我用一生等待一个恰当的时刻

To tell you how I feel.

来告诉你我的感觉

Know I try to tell you that I need you.

我试着告诉你我需要你

Here I am without you.

我在这里,而你却不在我身边

I feel so lost but what can I do?

我感到十分迷茫,但是我又能做什么呢?

Cause I know this love seems real

我知道这份爱是真实的

But I don't know how to feel.

但是我不知道该如何去感受

We say goodbye in the pouring rain

我们在瓢泼的雨中分别

And I break down as you walk away.

我的心随着你的远离而塌陷

Stay, stay.

请留下来,留下来

'Cause all my life I felt this way

我一直都有这种感觉

But I could never find the words to say

但是我总也找不到词语来表达

Stay, stay.

请留下来,留下来

Alright, everything is alright

很好,一切都很好

Since you came along

自从你来到我身边

And before you

在遇见你之前

I had nowhere to run to

没有什么地方可以收留我

Nothing to hold on to

没有什么东西值得我去坚持

I came so close to giving it up.

我几乎就要放弃

And I wonder if you know

我疑惑,你是否知道

How it feels to let you go?

让你离开是种什么样的感觉

You say goodbye in the pouring rain

我们在瓢泼的雨中分别

And I break down as you walk away.

我的心随着你的远离而塌陷

Stay, stay.

请留下来,留下来

'Cause all my life I felt this way

我一直都有这种感觉

But I could never find the words to say 但是我总也找不到词语来表达

Stay, stay.

请留下来,留下来

So you change your mind

你改变了你的想法

And say you're mine.

说你是属于我的

Don't leave tonight

今夜不要离开

Stay.

请留下来

Say goodbye in the pouring rain

我们在瓢泼的雨中分别

And I break down as you walk away.

我的心随着你的远离而塌陷

Stay, stay.

请留下来,留下来

'Cause all my life I felt this way

我一直都有这种感觉

But I could never find the words to say

但是我总也找不到词语来表达

Stay, stay.

请留下来,留下来

Stay with me, stay with me,

留在我身边,留在我身边

Stay with me, stay with me,

留在我身边,留在我身边

Stay, stay, stay, stay with me.

留在我身边,留在我身边

评论(2)
热度(20)
© 桃花粥 | Powered by LOFTER